دوره گرافیک تبلیغاتی

banner

دوره گرافیک تبلیغاتی مدرسه کندو، با محوریت شناسایی، آموزش و جذب افراد مستعد در گرافیک و تبلیغات به صورت حضوری از تاریخ ۱۰ مهر به مدت ۸ هفته در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مدرسه کندو برگزار خواهد شد.

مخاطبان این دوره، به صورت کامل گرافیک تبلیغاتی را آموزش می‌بینند و بعد از دوره آموزشی، نفرات برتر در دوره کارآموزی به صورت عملی همراه با مربی (منتور) آموزش را تکمیل می‌کنند. پس از اتمام کارآموزی نفرات برتر وارد بازار کار تبلیغاتی شهرداری تهران خواهند شد.

علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام، رزومه خواسته‌شده را ارائه خواهند داد. بعد از بررسی رزومه‌ها، افراد مستعد به مصاحبه دعوت می‌شوند. از افرادی که در مصاحبه پذیرفته شوند، دعوت می‌شود تا در اولین مرحله دوره شامل ۴۸ ساعت کلاس آموزشی شرکت کنند.

پس از پایان کلاس‌ها، به افرادی که در کلاس‌ها به صورت منظم حضور داشتند، چالشی داده خواهد شد تا با توجه به آموزش‌هایی که دیده‌اند، تکالیفی را آماده و ارائه کنند. تکالیف، بررسی و نفرات برتر به دوره کارآموزی و ورود به بازار کار دعوت خواهند شد تا در ۶ هفته به صورت عملی همراه با مربی تمرین کنند و در پایان وارد یک ژوژمان جذاب خواهند شد تا با یکدیگر رقابت کنند.

نفرات برتر این دوره، علاوه بر دریافت جایزه نقدی، بورس مدرسه کندو می‌شوند؛ به این صورت که پروژه‌های گرافیکی شهرداری تهران یا به صورت مستقیم توسط مدرسه کندو به این افراد سپرده می‌شود یا در سایت رسانه‌بازار شهرداری تهران از طرف مدرسه کندو معرفی می‌شوند. همچنین امکان استخدام افراد برتر در بخش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی شهرداری تهران نیز فراهم است. مهلت ثبت‌نام از ۲۶ شهریور تا ۱ مهر ماه است.

فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته / ایلاساریتور مقدماتی و پیشرفته / دیجیتال پینت / مبانی تبلیغات / خلاقیت در طراحی / پوستر تبلیغاتی / رنگ‌شناسی و روانشناسی رنگ / گرافیک و هوش مصنوعی