کلاس جامع فتوشاپ دوره «گرافیک تبلیغاتی» استاد حسین براتی

مقدمه

در این دوره شما با فضای این نرم‌افزار و امکانات آن آشنا می‌شوید. در ابتدا با کارکرد ابزار پایه مثل ساخت فایل، پنل لایه‌ها، ابزار زوم و منوهای مختلف آشنا می‌شویدو سپس، ابزار Selection را می‌شناسید. در بخش بعدی، با انواع ابزار رنگ‌گذاری و Gradient آشنا شده و استفاده از Brushها را یاد می‌گیرید. پس از تکمیل تمرین این بخش، با ابزار و امکانات ویرایش و اصلاح تصویر آشنا می‌شوید. بعد قابلیت Mask را می‌شناسید. در بخش بعدی، استفاده از ترسیمات برداری و نحوه ایجاد و ادیت متن در فتوشاپ را یاد می‌گیرید. با Smart Layer و کاربردش در استفاده از Mockup برای پروژه‌های گرافیکی آشنا شده و نحوه اعمال Style روی لایه‌ها را یاد می‌گیرید.

شناخت و تسلط بر اکشن‌ها و سیستم‌های Automation، شناخت و کار با فیلترها و نحوه استفاده تکنیکال از آن‌ها، خلق تصاویر HDRو پانوراما، تکنیک‌های تخصصی ریتاچ در محصولات و آماده‌سازی آن‌ها برای تبلیغات و همچنین انیمشین فریم به فریم و timeline در فتوشاپ، افکت‌گذاری و تدوین ابتدایی روی ویدئو و توضیح در مورد جدیدترین امکانات فتوشاپ است. همچنین در این دوره در مورد تکنیک‌ها و مفاهیم اصلی و بسیار مهم در آماده‌سازی برای چاپ و رنگ پنجم صحبت می‌شود. 

مخاطبین این دوره

این دوره برای طراحان گرافیک، طراحان صنعتی، عکاس‌ها، طراحان پرزنتیشن معماری، علاقه‌مندان به انیمیشن، تصویرسازی، علاقمندان به تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و همه‌ طراحان حیطه تبلیغات مناسب است.

ملزومات فنی دوره

  • نرم‌افزار: Adobe Photoshop CC (حداقل ۲۰۱۹)
  • حداقل سیستم مورد نیاز: 
    CPU: Core i5 
    RAM: 8Gb